خانم ها دخترم ۷ ماهشه میتونم بستنی بهش بدم

۱۰ پاسخ

من دو سه روز پیش از متخصص اطفال پرسیدم
گفت بعد یکسالگی

دختر من ۸ ماهشه چند روز پیش بردم متخصص گفت بستنی ساده وانیلی شرکتی میتونی بهش بدی
بستنی ایرانی که ثعلب داشته باشه ندید یا کاکائویی نباشه

من هر وقت بستنی خوردم بچه ام لج کرد خواستم من یکم بهش میدم ، خیلی هم استقبال میکنه ، با اینکه حساسيت به پروتئین گاوی هم داره ولی کاری میکنه مجبور میشم بهش بدم

ماجان چیه؟

نه نده

من در حد کم بهش دادم، فقط مزه بکنه، مشکلی هم براش پیش نیومد

از ۷ لبنیات مجازه
بستنی هم جز لبنیاته ولی فقط ساده

من دادم یک کوچولو بده بببین واکنش چیزی نشون نمیده بعد بده

بستنی ماجان مخصوص نوزاد هست میتونی بهش بدی

دخترخاله من به پسرش تو ٨ماهگى داد بچه اسهال شد🫠🫠

سوال های مرتبط