خانوما نوزادم هشت ماهشه از کی میتونم بستنی بدم بهش

۱۳ پاسخ

۲ سالگی ب بعد

دختر من ۹ ماهشه و وزنش کم دکترش گفت بهش بستنی وانیلی بده من بستنی آب شده رو موز مخلوط می کنم بهش می دم خیلی دوست داره

بعد دوسالگی

بستنی که خوب نیست براش خیلی شیرین کننده داره ممنوعه فعلا

تا جایی که میتونید و راه داره هرچیزی که شکر و قند سفید داره و کارخونه ای هستش به بچه هاتون ندین هرچی تغذیه سالم تر باشه بهتره من که تمام تلاشم اینه که تا وقتی ک نفهمیده این چیزا وجود دارن بهش ندم

اووو بستی که زوده

ممنوع ممنوع ممنوع تا ۲ سال اصلا

میگن چیزای خیلی سرد باعث میشه دیر زبون باز کنن

بستنی از یک سالگی ب بعد

بعد از ۲ سالگی

وای سرده بچه گلوش حساسه اینجور چیزا نده بجاش همون میوه طبیعی بده

تا دوسالگی فک نکنم بشه داد

حالا چرا بستنی😁

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وپنجم بارداری