خانما میتونم عدسی واسه دخترم درست کنم؟؟؟

۲ پاسخ

فکر کنم زود باشه

عزیزم حبوبات ۷ ماهگی به بعد باید داد البته فقط ماش و عدس، نخود و لوبیا یکسالگی به بعده

سوال های مرتبط

مامان گـــردالـوووو👧🏻♥️ مامان گـــردالـوووو👧🏻♥️ ۱۷ ماهگی
مامان دردونه های قلبم مامان دردونه های قلبم ۷ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان نازگلی🧚‍♀️ مامان نازگلی🧚‍♀️ ۱ سالگی
مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی