خانما عدسی چطوری درست کنم‌واسه دخترم؟؟؟؟

۱ پاسخ

عدس و سیبزمینی و اگه عصاره قلم داری بنداز و یکم زردچوبه و پیاز درسته بنداز اخر پخت درار ،خوشمزش میکنه
بعد هم اب بریز

من گوجه هم میریزم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی
مامان عماد و امیرعلی مامان عماد و امیرعلی ۵ ماهگی