۱ پاسخ

بله عدس و دال عدس میتونی بدی
دو روز تو یه تشت خیس کن تند تند با آب ولرم آبشو عوض کن نفخش گرفته بشه بعد بذار فریزر هر وقت لازم داشتی استفاده کن
من همه حبوباتو اینجوری نفخشونو میگیرمو استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان دردونه های قلبم مامان دردونه های قلبم ۷ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۱ سالگی
مامان nafas🩷jana مامان nafas🩷jana ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی