۱ پاسخ

اره میتونی بدی اگر ب شیر آلرژی ندارع
و خب شکرم باید خیلی کم بریزی ک فک میکنم مزه جالبی نداشته باشه.
من ک هنوز ندادم بهش

سوال های مرتبط

مامان گـــردالـوووو👧🏻♥️ مامان گـــردالـوووو👧🏻♥️ ۱۷ ماهگی