۴ پاسخ

من فردا میخوام تازه بهش بدم شروع کنم

من خیس کردم عدس رو از عصد

من عدس و ماش و پیاز و سیب زمینی و اب قلم یا عصاره پای پای مرغ

من پرسیدم گفتن از ۸ ماهگی

من عدسو هویج و سیب زمینیو میریزم تو زودپز نیمساعته له له بعدم میکس میکنم با کره

سوال های مرتبط

مامان آقا آیهان😍 مامان آقا آیهان😍 ۱۰ ماهگی
مامان هانیسا مامان هانیسا ۱ سالگی
مامان سید کارن مامان سید کارن ۱ سالگی
مامان صورتی و ابی🩷🩵 مامان صورتی و ابی🩷🩵 ۱ سالگی
مامان علی اکبر مامان علی اکبر ۱۰ ماهگی
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی