مامانا عدسی رو چجوری برای پسرم درست کنم

۳ پاسخ

پیاز با روغن زیتون سرخ کردم. ولی روغن خیلی کم. زرچوبه و دارچین زدم. دال عدس ریختم داخلش و گذاشتم بپزه. اخرش هم ابلیمو کمممم اضافه کردم. سیب زمینی هم میتونی بندازی ماها مرغ پخته شده ریش ریش هم کمی ریختم

درسته حبوبات از ۷ ماهگی مجازه؟

من پیاز و سیب زمینی و عدس و پای مرغ که عصارشو گرفتم میریزم میپزه بعدم میکس میکنم

سوال های مرتبط

مامان سید کارن مامان سید کارن ۱ سالگی
مامان نازگلی🧚‍♀️ مامان نازگلی🧚‍♀️ ۱ سالگی
مامان آقا رادمهر🩵 مامان آقا رادمهر🩵 ۱۷ ماهگی