۳ پاسخ

با دال عدس درست کن اصلا نفخ نمیکنه

خیس بخوره چندبار ابشو عوض کنی اوکیه

عدس زیاد نفخ نداره یکی دوساعت خیس کن اگ میخوای من ک هیچ وقت خیس نمیکنم فقط میشورم میزارم میپزه نفخ عدس کمه

سوال های مرتبط

مامان سید کارن مامان سید کارن ۱ سالگی