عدسی چجوری درست کنم برای پسرم؟؟

۳ پاسخ

عدس پوسته داره دال عدس بگیر ک بدون پوسته هس وزودتر میپزه توسوپ بریز یا با سیب زمینی بزار ابپز شن له کن کره بزن

خیس کن بزار بمونه بزار بپزه کمی کره بزن بهش با سیب زمینی بعد له کن

من عدسو با یه تیکه سیب زمینی آب میریزم میزارم میجوشه بعد که پخت سیبو له میکنم میریزم داخلش

سوال های مرتبط

مامان سیدحسین مامان سیدحسین ۱۴ ماهگی
مامان وروجک کوچولو مامان وروجک کوچولو ۱ سالگی
مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی
مامان نازگلی🧚‍♀️ مامان نازگلی🧚‍♀️ ۱ سالگی