۴ پاسخ

مگه دکترت بهت برنامه غذایی نداده؟؟؟

نه نده من دادم خیلی دل درد شد با اینکه نفخشم گرفته بودم

نه مشکلی نداره فقط عدسارو ۲۴ بخیسون

نه کامل میکس کن

سوال های مرتبط

مامان پناهم😍 مامان پناهم😍 ۱ سالگی
مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ ۱ سالگی
مامان هامین🐳هیراد مامان هامین🐳هیراد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گـــردالـوووو👧🏻♥️ مامان گـــردالـوووو👧🏻♥️ ۱۸ ماهگی
مامان 👶آیلین وآوا مامان 👶آیلین وآوا ۱۶ ماهگی
مامان گیسو❤️گونش👧🏻 مامان گیسو❤️گونش👧🏻 ۱۶ ماهگی