داره زیر ساخت میزنم چن روز پیش گفتم به زیر ساخت ها حمله کنه بدبختیم ینی حیف ایرانم حیف جونیم حیف 🥲🥲🥲❤️🩹کاش طور دیگه پیش میرفت
من که ترجیح میدمخونه بمیرم تا تو جاده
اخرش روشنایی مطمئن باش، دوباره میسازیم…اگه دووم بیاریم، اگه سست شیم ناامیدی بدیم به هم آیندگان ما رو لعنت میکنن…اینم امتحان دوران ماس
مامان دلاوا شما کرجین ؟از کرج چه خبر هنوزم میزنه اونحا رو
کاش ماکه به هیچکدوم از ارزوهامون نرسیدیم
یاخدا
مطمئنی؟؟
امروز زدن؟
بزرگراه زال هم زدن ... خرم اباد ب اندیمشک
یا خدا
زدنشا داره بیشتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.