حس کاشت ناخن ندارم چطور شد

فرزند پروری
پوشک

تصویر
۹ پاسخ

طبیعی و ناز

من خیلی دوست دارم ولی نماز میخونم نمیشه

عالیییییی

ناخن خودته؟

مبارک عزیزم. حالا یه سریا میان می‌نويسن من اصلا دوست ندارم گناهه و غسل نداری و این چرت و پرتا

خیلی قشنگه ی برق ناخونم بزن روش مثل لاک ژل میشه

منم دیروز کاشت کردم

تصویر

عاااللی و نچرال

به به مبارکه 😍😍😍😍😍 خیلی زیبا و خوشرنگ

سوال های مرتبط

مامان دردونه زندگیم مامان دردونه زندگیم ۳ سالگی