۹ پاسخ

عذر میخوام نزارید خانومای گهواره اکثرا اعتراض کردن میگن حالمون بد میشه تو کامنتا بزارید این عکس هارو. ارزوی سلامتی🤲🏻❤

برو رضوی بخش اورژانس می‌فرستن زایشگاه پزشکم دارن

حتما شیاف بزار و به دکتر بگو، استراحت کن، رو کمر بخواب و پاهاتو بده رو دیوار

شیاف پروژسترون ۴۰۰ هر ۱۲ ساعت بذار و استراحت کن کلا فقط تا دستشویی بخور
خوب میشی عزیزم
نگران نباش

منم همینو دارم

شیاف پروژسترون ۴۰۰ بذار

لکه بینی دارید شیاف بذار عزیزم امروزبرو دکتر

ب دکترتم بگو

شیافتو بذار استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان بلوبری  🫐 مامان بلوبری 🫐 هفته نهم بارداری
مامان رادمهر💙 مامان رادمهر💙 ۱ ماهگی
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان نازجون مامان نازجون هفته یازدهم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری
مامان دخترای گلم
💞 مامان دخترای گلم 💞 روزهای ابتدایی تولد