عذر میخوام نزارید خانومای گهواره اکثرا اعتراض کردن میگن حالمون بد میشه تو کامنتا بزارید این عکس هارو. ارزوی سلامتی🤲🏻❤
برو رضوی بخش اورژانس میفرستن زایشگاه پزشکم دارن
حتما شیاف بزار و به دکتر بگو، استراحت کن، رو کمر بخواب و پاهاتو بده رو دیوار
شیاف پروژسترون ۴۰۰ هر ۱۲ ساعت بذار و استراحت کن کلا فقط تا دستشویی بخور
خوب میشی عزیزم
نگران نباش
منم همینو دارم
شیاف پروژسترون ۴۰۰ بذار
لکه بینی دارید شیاف بذار عزیزم امروزبرو دکتر
ب دکترتم بگو
شیافتو بذار استراحت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.