وای چ بد شده زینک بزن
عزیزم این قارچی
هروقت میشوری کامل باید با هوا خشک بشه بعد پماد بزنی دقت کن همه چین های بدنش خشک بشه
بعدش هم پماد کلوتریمازول یک درصد بگیر روزی دوبار بزن
دو سه دقیقه بعد روی کلوتریمازول یک لایه زینک اکساید میزنی.
بصورت ضربه ای آروم
نمیمالی
غیر از این هم نمیذاری پوستش خالی باشه هروقت پوشک تعویض کردی حتما زینک رو بزن
یک هفته کامل میزنی پماد هارو حتی بعد از اینکه خوب شد دوره رو کامل میکنی تا سه روز باید متوجه بشی که خیلی بهتر شده اگر نشد باید بری دارو قوی تر بدن
زینک با بتامتازون بزن آبی رو آتیشه
تازکی انتی بیوتیک خورده ؟
اردن دارم زدم .
تریامیسولون ان ان
الفا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.