از استرسه منم تو خونه ۱۰ و ۱۱
تو مطب ۱۳😑
اخرین بار ک استرس ازمایشم و داشتم تو مطب شد ۱۵🥴
منم از دشبه همش ۱۴ عه فشارم همیشه ۸ الی ۱۰ بود یهو رفت ۱۴
چون اونجا استرس داری
من خونه میگیرم ۱۲ اونجا میرم ۱۷
نرمالش ۱۲ عه
یدونه بالاتر فک کنم خطرناک باشه
وقتی میری دکتر استرس و اینا میگیری؟
واسه منم چندروزه هی میره ۱۳ ۱۴ 🤦🏼♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.