۵ پاسخ

از استرسه منم تو خونه ۱۰ و ۱۱
تو مطب ۱۳😑
اخرین بار ک استرس ازمایشم و داشتم تو مطب شد ۱۵🥴

منم از دشبه همش ۱۴ عه فشارم همیشه ۸ الی ۱۰ بود یهو رفت ۱۴

چون اونجا استرس داری
من خونه میگیرم ۱۲ اونجا میرم ۱۷

نرمالش ۱۲ عه
یدونه بالاتر فک کنم خطرناک باشه
وقتی میری دکتر استرس و اینا میگیری؟

واسه منم چندروزه هی میره ۱۳ ۱۴ 🤦🏼‍♀️

سوال های مرتبط