مث سوختگی میمونه.. چطور تاحالا ندیدیش نشون دکتر بدیش😐
شبیه سالکه ببرش حتما دکتر اون بزرگتر میشه
ببرش دکتر عزیزم
خوبه ک زده بیرون ببرش دکتر پسر خواهر منم رونش اینجوری بود دیگه دکتر گفت تو شکمت ک بوده عفونت داشتی این در اومده
ببرش دکتر خوووو
سالک نیس؟
نافش طبیعی افتاده ؟ جای سوختگیه
ای وای
باید هرطور شده ببریش دکتر
نافشم خیلی بدشده
خبرشو به ماهم بده که واسه چی اینجوری شده
جوش اون شکلیه؟ انگار سوخته 🤨
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.