۹ پاسخ

مث سوختگی میمونه.. چطور تاحالا ندیدیش نشون دکتر بدیش😐

شبیه سالکه ببرش حتما دکتر اون بزرگتر میشه

ببرش دکتر عزیزم

خوبه ک زده بیرون ببرش دکتر پسر خواهر منم رونش اینجوری بود دیگه دکتر گفت تو شکمت ک بوده عفونت داشتی این در اومده

ببرش دکتر خوووو

سالک نیس؟

نافش طبیعی افتاده ؟ جای سوختگیه

ای وای
باید هرطور شده ببریش دکتر
نافشم خیلی بدشده
خبرشو به ماهم بده که واسه چی اینجوری شده

جوش اون شکلیه؟ انگار سوخته 🤨

سوال های مرتبط