۱۱ پاسخ

فقط این ۲تا

تصویر

بریز توشیرش بده بخوره

آویفر میدم دوست داره

دکتر بمن ویتوکید داد میخورد
الان لیپوزوفر مولتی میدم

ویوا کیدز میدم بااشتها نمیخوره ولی خب میخوره دیگ

ای ان دی خوشمزست طعم زردآلو میده

وای دختر منم عق میزنه

من ویوا کیدز میدم میخوره بهتر پدیا بست دوست داره

همه شون همینن من همه برندی گرفتم بیبی جویس گفتن همه بچه هامیخورن اونم نمیخورن

من ویوا میدادم. الان ادزوفر گرفتم هم مولتی ویتامین هست هم اهن .مزه تافی میده

همشون همینطورن به خاطر این من مال بهداشتو میدم
طعماشون شبیه همه

سوال های مرتبط