چند قطره آب از سینه ام اومد دلیلش چیه؟؟؟؟

۸ پاسخ

من از 18هفته دارم
طبیعیه

طبیعی

مال من هنوز هیچی از سینم نیومده این به معنی این نیست ک شیر ندارم؟؟؟ ممکنه شیر نداشته باشم؟

الهیی خب طبیعیه عزیزم نگران نباش برا منم چند وقته وقتی سینمو فشار میدم آب میاد و بعضی وقتا هم میاد رو نوک سینه ام خشک میشه و میکَنم
ولی کار درستی نیستااا سینتو فشار بدی راه های سینه ات باز میشه تا وقتی بچه بدنیا بیاد اذیت میشی هی لباست خیس میشه منم از رو کنجکاوی کردم😁

اون اسمش اغوزه دست نزن ک بدی بچه بعد از تولد بهوره اون خیلی واس بچه مقویه

طبیعیه

امروز برا منم اومد

عادیه منم دارم

سوال های مرتبط

مامان آران مامان آران ۵ ماهگی