من از 18هفته دارم
طبیعیه
طبیعی
مال من هنوز هیچی از سینم نیومده این به معنی این نیست ک شیر ندارم؟؟؟ ممکنه شیر نداشته باشم؟
الهیی خب طبیعیه عزیزم نگران نباش برا منم چند وقته وقتی سینمو فشار میدم آب میاد و بعضی وقتا هم میاد رو نوک سینه ام خشک میشه و میکَنم
ولی کار درستی نیستااا سینتو فشار بدی راه های سینه ات باز میشه تا وقتی بچه بدنیا بیاد اذیت میشی هی لباست خیس میشه منم از رو کنجکاوی کردم😁
اون اسمش اغوزه دست نزن ک بدی بچه بعد از تولد بهوره اون خیلی واس بچه مقویه
طبیعیه
امروز برا منم اومد
عادیه منم دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.