۱۱ پاسخ

نه خیلی فرقی نداره

نه همونه نهایتا 100یا200گرم

من خواهرم ۴ روز ب زایمانش سونو داد ۳۳۰۰ بود ولی دنیا اومد ۲۹۰۰

کم و زیاد داره من تاحالا دیدم کم داشته مثلا ۲۰۰ یا۳۰۰گرم

وزن نی نی ات چنده ؟

بالاخره کم و زیاد داره

من سر بچه اولم یک سونو رفتم با سونو دومی یک کیلو فرق اختلافش بود اولی گفت ۲۸۰۰ دومی گفت ۳۸۰۰ که دنیا اومد ۳۸۵۰ بود

بعضی سونو ها خیلی دقیق ولی بعضی ها تا نیم کیلو هم اختلاف داره

دنیا اومدنی بیشتر میشه

من فکر میکنم کم زیاد داره دخترم چهار کیلو بود سونو همش می‌گفت وزنش کمه نشون نمیداد چهار کیلو دنیا اومد😕☹️

میگن 100 گرم فرق دارن نهایت کم یا زیاد

سوال های مرتبط