وای خیلی نازن
از کجا گرفتی فاطمه؟
از کجا گرفتی عزیزم
دخترم صورتیه رو داره۰😍
چه نازو گوگولیه خودت درست کردی؟
وای خیلی نازه🥲😍از کجا گرفتییی
من پارسال خریدم ۱۵۰.
من دیروز یه جا پیدا کردم وسایلش نصف قیمت میداد یه عالمه کیف کردم یکیش اینه خیلی دوسش دارم یه عالمه ماژیک مداد رنگی گرفتم
۲۵۰ تا ۳۰۰
قشنگه من پسرم پسرونشو داره...200 گرفتم البته خیلی وقت پیش
۲۵۰ تومن قشنگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.