بچه ها این کیف ها چطوره؟چند میرزه؟

تصویر
۱۰ پاسخ

وای خیلی نازن
از کجا گرفتی فاطمه؟

از کجا گرفتی عزیزم

دخترم صورتیه رو داره۰😍

چه نازو گوگولیه خودت درست کردی؟

وای خیلی نازه🥲😍از کجا گرفتییی

من پارسال خریدم ۱۵۰.

من دیروز یه جا پیدا کردم وسایلش نصف قیمت میداد یه عالمه کیف کردم یکیش اینه خیلی دوسش دارم یه عالمه ماژیک مداد رنگی گرفتم

تصویر

۲۵۰ تا ۳۰۰

قشنگه من پسرم پسرونشو داره...200 گرفتم البته خیلی وقت پیش

۲۵۰ تومن قشنگ

سوال های مرتبط

مامان دخترم بنیتا🥰 مامان دخترم بنیتا🥰 ۳ سالگی
مامان یاسمین زهرا مامان یاسمین زهرا ۳ سالگی
مامان دختر ابانی مامان دختر ابانی ۳ سالگی