من کولیکز دادم سنگین بود واسش نیفتاد گریپ میکسچر دادم نساخت کامی کالم خوب بود و گرایپ واتر اخری بهتر ساخت پدی لاکتشم میدم همیشه.زور زدن زیاد از نفخشه اگه شیر خودته یکم رعایت کن مواد نفاخ رو اگه شیرخشکه مخصوص نفخ بخر بده بخوره
ولی توروخدا رحم کنید به نوزاد ازاین چیزا ندید نمیدونم ترنجبین عرق نعنا نبات داغ و اب و فلان.....
وقتی این همه دارو و علم پزشکی هست اینا چیه دیگه
عزیزم ازاین چیزا نده به نوزادت واقعا دستگاه گوارش بچه تحمل نداره و ممکن دچار مشکلش کنی گناه دارن اخه اینا چیه اخه مد شده عرق فلان بده ترنجبین بده کلی شربتهای مختلف هست
اگه شیرخشک میخوره مناسب نفخشو بگیر بده یا شربتهای ضدکولیک که زور نده
زور دادن هم طبیعیه ولی بیشتر بشه شیرش نمیسازه که نفخ میکنه
من خودم میخورم
خیلی زود اثر میکنه من دادم ولی میگن خوب نیس هی زور میزد نمیتونست دسشویی کنه تا دادم دسشویی کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.