۱۲ پاسخ

هاردان الدین مفته

واییییی خیلی شیکه مبارکه😍😍

عالییی مبارکه عزیزم

عاااااالیییی
من چند ساله از تبریز کفش میخرم کیفیتا عالین اونجا
این عیدم میخواستم بیام حیف نشد🥲

منی که چون قدم بلنده در ارزوی پاشنه بلند تاخ تاخی موندم🏃‍♀️🏃‍♀️
مبارکههههه

مبارکه
دمت گرم که میتونی باهاش راه بری

خیلی شیک انشالله ب سلامتی بپوشی😍😍

شکیل و خانومانه

عالی 😍😍

قشنگه مبارک باشه

قشنگه عزیزم مبارک باشه
چند خریدی

خیلی شیکه

سوال های مرتبط