۱۵ پاسخ

کم کم اموزشش بده از پوشک بگیریش
ن بخاطر گرونی
چون دیگ بزرگ شده و نزدیکه تابستونه
برای شروع روز پوشک نکن و سعی کن حدالمکان جایی نری و خونه بمونی
و بهش بگو دیگ پوشک نداری و جیشتو باید بگی که مثل مامانی و بابایی بریم دست شویی جیش کنیم
مسلما اوایل خطا میده ک اصلا نباید سرزنشش کنی فقط هربار توضیح بده ک جیش تو دستشویی
هر نیم ساعت یکبار ببرش دست شویی بشینه و جیش کنه و بهش افرین بگو و تشویقش کن
روزم موقع خواب پوشک نکن
بعدا اگ دیدی روزها جیششو میگه و دیگ خطا نمیده شبم پوشک نکن

این بود تجربه من امیدوارم براتون راحت بگذره🩷

الان ک هوا خوبه بگیرش تا اخر تابستون کامل یاد میگیره استرس سرما خوردنم نداری

منم می‌خوام بگیرم ولی سخته نمیگه اصلا

هرچه سریعتربگیروالا بااین قیمتای نجومی

من تا دیدم شده ۷۰۰ تومن دخترمو از پوشک گرفتم 😁

منم بخاطر گرونی گرفتمش از پوشک

باز خداروشکر آخرای پوشک خریدنمونه بیچاره اونا که الان باردارن پوشک میلیونی باید بخرن

من یکسال نیم خودش نمیزاشت پوشک تو پاش باشه با خطای بالا گرفتمش

خدایا خودت رحم کن
کاش پسرم‌بتونم از پوشک بگیرم 😢😢😢😢

دیروز خریدیم ۹۰۰

من خیلی وقته گرفتم راحت شدم باباپنج ماه میشه گرفتم

به کجا داریم میرسیم🤦🤦🤦

پسرت قشنگ حرف میزنه؟منم بیشتر بخاطر گرونی از پوشک گرفتمش

ای خدا خیلی گرون شده دیگه
دونه ای 25 تومن میفته

چ سایزی

سوال های مرتبط