۶ پاسخ

هردوش قشنگه راستیه خب خطر شکستن نداره بنظرم برش دار
چایی ساز خودم شیشه ایه هیچ مشکلی ام نداره خب احتیاط کن نخوره ب درو دیوار بشکنه
بعدم مارکش اصلا مهم نیس چی باشه چون چایی ساز هیچی جز یه المنت نداره ک بخاد جنسش خوب باشه یا ن

من چایساز شیشه ای داشتم شیشه کتریش ترک خورد شکست دیگم قابل استفاده نشد

چپی خوبخ
ولی بنظرم مارکش خوب نیست

راستی
کتری شیشه ای به دردنمیخوره

هیچکدوم،سر ۲روز خراب میشن
یه برند بهتر بخر

چپی.

سوال های مرتبط