۱۰ پاسخ

ببخشید سلیقه من نیست با احترام

واقعاقشنگه

به سن شما نمیخوره زنونست زیادی

این عباست بیشتر مناسبه محرم هست

قشنگ نیست

قشنگ نیس

من از استینای این مدلی خوشم‌نمیاد

خوبه ولی برای سنای ما نه

قشنگ

قشنگه

سوال های مرتبط