خانوما از هفته ۳۷ لازمه nst انجام بدیم؟

۲ پاسخ

ب من گفتن هر هفته باید برم انجام بدم،ولی زایشگاه ک میرم اذیت میکنن میگن هروقت احساس کردی حرکت نمیکنه بیا

از36باید هر هفته بدی

سوال های مرتبط

مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی