۷ پاسخ

وای فکرکنم خیلی خوشمزه باشه دلم خواست

هم ترشک بهش میگن هم خمس

من هر بار برم بابلسر از بازار محلیش میخرم

ترشی میوه است

دهنم اب افتادد😐ترشه؟

واااای دهنم آب افتاد حسااااابی🤤🤤🤤🤤

خدا لعنتت نکنه دلم‌خواااست

سوال های مرتبط