۳ پاسخ

سوال من برعکسه دلیل اینک شبا نمیخابه چیه

شاید دورش شلوغه یا تلوزیون چیزی میبینه

مادر آزارن
حالا دختر من دو ساعت طول میکشه بخوابه و شیر بخوره
ده دقیقه بعدش بیدااره😥😥

سوال های مرتبط