چیکار کنم سینه ام نوک در بیاره؟؟؟فشارش بدم؟؟؟؟

۴ پاسخ

نه بعد زایمان خودش درمیاد
دستکاری نکن زایمان زودرس میگیری

از هفته ۳۸ به بعد نوک سینه رو باروغن زیتون چرب کن بمال به صورت چرخشی

مال منم تو بود ولی تونستم شیر بدم

وقتی نی نی بدنیا بیاد و مک بزنه درست میشه

سوال های مرتبط

مامان قند عسل 🍯🥰🎀 مامان قند عسل 🍯🥰🎀 روزهای ابتدایی تولد