۱۲ پاسخ

بیبی جویس

عزیزم میشه عکس شربت کلسیم بفرستی برام من تو ذره بین زدم نیومد برام

یه قرص خرسیه آلمانی دوستم داد گفت برا اشتهای دوقلوهاش عاااالی بوده
من یه بسته به دخترم دادم انگاااار نه انگار🥲

تصویر

پدیا بست

لیکو زینک و
مولتی پدیابست

پدیابست خیلی خوبه

مولتی نوتریژن

ایمیونس
ویتارژین

مولتی ویتامین کیدزی دادم یه مدت خیلی خوب بود
الانم دارم شربت ویواکیدز رو میدم عالیه

مولتی ویتامین کیندر زینک و ۱۲ تا ویتامین داره عالیه

شربت کلسیم براچی میدی عزیزم؟

مولتی ویتامین پدیا بِست
یعنی از اول ندادین؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان دو آقا پسر🩵🧿 مامان دو آقا پسر🩵🧿 ۲ سالگی