سلام کسی از کرمان هس پیش دکتر ویدا مدرس نژاد رفته باشه

۲ پاسخ

خودش خیلی خوب بود راضی بودم ولی مطبش خیلی شلوغ بود گاهی وقتا پنج یا شیش ساعت تو مطب بودم شاید بیشتر

آره گلم دکتر من بود

سوال های مرتبط

مامان اسرا 🎀🍬 مامان اسرا 🎀🍬 ۱ سالگی