سلام خانوما لباس عید پسرمه 🥰چطوره 🤟

تصویر
۸ پاسخ

وای ننه چ گوگولی😩😍مبارکش باشه
من مامانم برای پسرم سه تیکه خریده کت چرم و دورس سفید با شلوار که براش بزرگه الان باید برم شلوار جداگونه بخرم🥲دیگه خودم دو دست تیشرت و شورتک خریدم

خیلی قشنگه انشالله به سلامتی و دل خوش تنش کنی آبجی 🥰



میشه تاپینگ های قبل منو ببینی آبجی اگر خواستی دلت خواست کمکم کنی

من ژیله برای بچه خیلی دوس دارم واقعا بامزه ش میکنه مبارکه

مبارکه عالیه

بامزس
ی چیز متفاوت
الان بیشترمادرا دیدم شلوار لی پاره گرفتن و کت جین

مبارکه بزرگ نیست ؟

وای خرس هارو فقط😍🫠

وای چه قشنگ و جدیذ😍مبارکه

سوال های مرتبط

مامان دیاکو👶🏻 مامان دیاکو👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان عرفان مامان عرفان ۱۳ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی