۸ پاسخ

خوبه

یکم بالا هست البته یکم

خوبه عزیزم .

خوبه نرماله
میتونم بپرسم چرا ازمایش تیروئید دادی؟چه علائمی داشت؟

خداروشکر خوبه

نرماله ولی اگه به هوش مصنوعی نیاز دارید یه هوش مصنوعی اندوریدداره من از بازار دانلود کردم به چت جی بی تی نمیرسه ولی خوبه اسمش هوشنگه

مشکلی نداره عزیزم نرماله

من سردرنمیارم
ای کاش چت جی پی تی داشتم میدیدم برات😕بدجوربهش نیازدارم

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۲ سالگی
مامان کیاشا و نی نی مامان کیاشا و نی نی هفته هفدهم بارداری
مامان امیر محمد مامان امیر محمد ۲ سالگی