بچم تبش ۳۷.۷ چه کنم 🥲

۷ پاسخ

ابلیمو کف پاش بکش

سیب زمینی رو بدنش بزار

پیاز بزار کف پاهاش جوراب بپوش

بچه منم تب داره

استامینوفن بده‌ پاشویه کن با اب ولرم کشاله ران و زیر بغلشو
پیاز بزار کف پاش

استامینوفن بده و پارچه نم دار بزار زیر بغلش، پاشویه ش کن تا فردا بتونی ببری دکتر حواست باشه بهش فعلا هر۴ساعت استامینوفن بده

گلاب بکش به صورت و پاهاش ،پاشویه کن استا بده، خنک نگهش دار

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها🐣🥺💛 مامان جوجه ها🐣🥺💛 ۲ سالگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱ سالگی
مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری