چطور گذاستی تا ۴۱ بره پسرم ۳۹ بود من درجا بردم دکتر امپول زدن نمیگی تشنج میکنه خدایی نکرده ولی بنظرم باز ببر دکتر یبارم قبلا ۳۹ بود دکتر گف ۳۹ نمبزارن بمونه خونه میارن دکتر سرومب امپولی چپنگام کرو دکتر
تنشویه کن...دعای نور بخون براش...شیاف بزن
عزیزم تب ۴۰ـ۴۱ زیااد و خطرناکه
ببر دکتر
خدایی نکرده تشنج نکنه
حتما ببر بیمارستان خطرناکه عزیزم
حتما همین الان ببر بیمارستان
وقتی یا استامینوفن و شیاف پایین نیومده منتظر نباش با گلاب بیاد پایین
تبش بالا هست خطرناکه
گلاب میخوره بدی بهش؟بعد تبش مقاوم به دارو ببری دکتر بهتره
ببرش بیمارستان یا دکترعمومی با سروم بیارتش پایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.