۳ پاسخ

عزیزم بسلامتی به درداش فکرنکن به بچه‌ت فکرکن همه این‌دردا رو میکشیم

سلام عزیزم خو خب خداروشکر که بسلامتی بچه تو بغل گرفتی یک سوال داشتم دهانه رحمت تو هفته 39چند سانت بود که رفتی برای زایمان اصلا چند سانت بود باز شده بود یانه آخه من الان دوسانت هستم دردم زیاد دارم ولی کیسه ابم پاره نشده اومدم خونه میترسم مثل شما دردآور بکشم بعد سزارین بشم شما اصلا دهانه رحمت باز شده بود یا نه

مبارک باشه عزیزم...چرا سزارین؟

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو✨️🐣 مامان علی کوچولو✨️🐣 روزهای ابتدایی تولد