مامانای گل سوال منو جواب بدین ممنون میشم
فرزندپروری

تصویر
۹ پاسخ

طرف ما اینجوریه😁 همون مقدار میدیم

اره دیگه

به بچه من ۱۰۰ میدادن پارسال بعد خودشون با دوسه بچه میومدن نمیتونسم ۱۰۰ تقسیم کنم بر چند نفر من ۳۰۰ برمیگردوندم ۲۰۰ برمیگردوندنم
.....


امسال دیگه جز خونه مامانم مامانش و خواهرم هیچ جا نمیریم

اغلب اره
البته گاهی میبینم یکی وضعش خوب نیست ولی به بچم عیدی داده من سعی میکنم بیشتر بدم

من بستگی بع طرفم داره
مثلا وضش خوب باشه همونقدر میدم ولی وضش بد باشه بیشتر میدم
مثلا پارسال دختر خاله شوهرم که وضع مالیش بد به پسر من تو خونه مادرش ۱۰۰ تومن داد
من به پسرش ۱ تومن دادم
چون هم خونش نرفته بودم به پسرم عیدی داد هم به بچم احترام گذاشت
من کلا هر کس به بچم احترام بزاره جتما جبران میکنم براش

ما ک کسیو نداریم بریم عید دیدنی یا اونا بیان
با خانواده شوهر قطع رابطه فقط شوهرم و دخترم میره
با خانواده منم شوهرم قطع رابطه ک باید ببینم شوهرم بره سرکار بتونم برم چون خیلی خودخواه نمیزاره برم

آره ماهم همون مقدار پس می‌دیم

برادر شوهر من دویست تومن میده به بچه‌م سه تا هم بچه داره 😶🫠

اره عزیزم هر چقد بدن همون قد پس میدیم مثلا اگ ۴۰۰بدن بعد بیان دوتا بچه داشته باشن نفری ۲۰۰ میدیم

سوال های مرتبط

مامان دیانا مامان دیانا ۳ سالگی