۱۱ پاسخ

اودری و دنبی رو خیلی دکترا دیگه قبول ندارن چون خیلی عوارض داره برا همین ارزونه

حداقل قیمت یک سی سی برند متوسط وخوب باید پنج شش تومن باشه..
کمتربود بدون ااشغاله نزن.
اینجورکارای زیبایی رو اگرنمیتونید زیاد هزینه کنید اصلا سمتش نرین که عوارض وحشتناک وجبران ناپذیری داره

منم اودری زدم سیسی ۶۵۰
پارسال بهمن زدم اسفندم رفتم ترمیم خدایی مونده بود خیلی کم ازبین رفته بود دوباره اول اسفند امسال رفتم باز ی سیسی زدم

اودری اصلا خوب نی ماندگاری هم نداره

عزیزم اودری مناسب لب نیست
مناسب صورته وچانه

من یه سیسی۶تومن دادم خیلی خوبه نرفت خیلی

چقد قیمتش کمه

بالاخره‌ چ زدی‌من‌امروز میخوام برم اودری بزنم‌گفت قیمتش یک و پانصده

اودری خوب نیست پخش میشه تو بدن حرکت میکنه گوله میشه

من مارک دنبی زدم خیلی خوبه راضیم ازش

سیسی۹۰۰لبات داغون میشه

سوال های مرتبط