بنظرتون امروز بزنم زخم نمیشه واس روز اول عید خوب میشه
من دنبی زدم
ی سی سی کامل بزن اونقد زیاد نیست
من از اپی تیکیو خیلی راضی بودم بیشتراز یک سال ماندگاری داشت
نورامیس زدم دفعه اول کبود نشد دفعه دوم یه نقطه فقط
من نورامیس زدم
دمور زدم خوب بود💋
من پریشب زدم برند دمور خیلی ماندگاریش خوبه
نورامیس زدم خوب بود
نورامیس میگن خوبه
دوستم اولین باری که زد خیلی خوشگل بود الان وحشتناکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.