۴ پاسخ

پیش یه دختره اسمش بهار هم کلینیک میره هم خونه کارشم عالیه

بهترین و قشنگ ترین حالت میده به لب مخصوصا لب کوچک بزنی خوشگل میشه اصلا به لب درشت ها نمیاد ژل بزنند من لبام زدم پارسال نگاه دوباره میخوام برم

تصویر

من پیش محسن ابراهیان زدم بعد یک سال جمع شد تو لبم هی وسط لبم جمع شده بود رفتم انزیم زدم

اوایل ناراضی و پشیمون بودم اما الان نهههه
خیلییی خوبه وقتی رژ بزنی اینقد خوشگل میشن

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا ۲ سالگی