۵ پاسخ

گفتن نه ولی بنظرم خرج کنی این برج بهتر از برج بعدی وسایل میتونی بگیری دیگ هیچی نمیشهع

عزیزم با این قیمتا که هرروز میبینیم بهتره الان بخری حداقل شاید ۵ تیکه شد ( بجز برنج) ماه بعد ممکنه همینو بتونی دو تیکه بخری

مثل اینکه اره

عزیزم گفتند تاکالابذگ پایان بهمن تا اول فروردین مهلت داره وبرای کالا برگ اسفند تا آخر فروردین

نه تا آخر اردیبهشت میشه خرج کرد سوخت نداره

سوال های مرتبط

مامان یسراجان وپسرم مامان یسراجان وپسرم ۱ سالگی
مامان یسراجان وپسرم مامان یسراجان وپسرم ۱ سالگی
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 ۱ سالگی
مامان یسراجان وپسرم مامان یسراجان وپسرم ۱ سالگی
مامان یسراجان وپسرم مامان یسراجان وپسرم ۱ سالگی
مامان یسراجان وپسرم مامان یسراجان وپسرم ۱ سالگی