اقا بچه های شمام خودشونو لوچ میکنن؟؟؟

۷ پاسخ

وای اره 😂😂

واییییییی خیلی ترسناکهههه همش میگم نکنه همینطوری بمونه بدبخت شیم

اره 😂😂😂 منم میترسم

وای آره زشت میشن😂

اره ماها اول اینطورن چون. ید واضح ندارن لوچ میکنه که بتونه واضح ببینه تمرکز کنه.سه ماهگی دختر من خوب شد دیگه این کارو نکرد

اررررره😂

چشاشونو؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۸ ماهگی
مامان ماهورا مامان ماهورا ۴ ماهگی