عادیه بعد زایمان پریود که میشی زیاد و شدیده حجم خونریزی
اره منم دفعه اول زیاد بود
بر عکس منم چند روز اول خونریزی داشتم الان فقط لک بینی دارم نمیدونم چرا
۷ روز خونریزی شدید داشتم از خونریزس بعد زایمانم بیشتر بود لامصب
اره منم همینجور بودم
بله منم جوری بود که ۲۶ سالی که پریود میشم اینقدر خونریزی نداشتم
اره عزیزم طبیعیه
منم همینقد بود
خیلی ترسیده بودم🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.