۲ پاسخ

اینکه پریود میشی شکر کن......چون احتمال اینکه دفعه بعد حامله بشی هس.......اینکه پریود نشی و حامله نباشی جای ناراحتی هس عزیزم

چند روز تأخیر داری؟

سوال های مرتبط