۱۰ پاسخ

یا رو میز ناهارخوری باشه یا اپن یه جایی بالا باشه🤣البته ما کل شهرمون عزاداره دستم به هفت سین چیدن نمیره

دقیقا پسر منم موندم کجا بچینم

من روی کنسول چیدم امسال پسر منم اگه روی میز بچینم در عرض یک ثانیه نابود میکنه

روی ناهارخوری چیدم تنها جایی که دستش نمیرسه

رو کنسول خب زمین بزاری مطمئنا داغون میکنه

روی میز یا اپن

باید بالا و گوشه باشه دختر من که هیچی سالم نمیذاره چه برسه به هفت سین

بزار روی اپن خب

بالای اپن جایی بذار

منم فک کنم ۱ ساعت فقط باید بچینم

سوال های مرتبط