۷ پاسخ

با آغوشی بده چون بچه خیلی نرمه ممکنه اذیت بشه ،بغل بچهام اصلا ندی

به بزرگا بره اتفاقا اونجوری فکر میکنن خیلی حساسی یا خسیس حتما هم با غوشی بده بهشون

به بچه ها نده

نه مخصوصا دست بچه ها نده خدای ناکرده از دستشون میافته و اصلا نزار ببوسنش...

اره اشکال نداره

به بزرگا اشکال ندارع به بچها نمیدم

بغل بده ولی نزار بوسش کنن ممکنه ویروسی چیزی داشته باشن

سوال های مرتبط

مامان دلاریس خانوم مامان دلاریس خانوم ۱۰ ماهگی