و هاشمی نژاد هم خوبه خواهر شوهرم اونجا زایمان کرد و رایگان هم بود و خیلی تمیز و مرتب بود
موسی ابن جعفر خیلی خوبه من همسرم همونجا کار میکنه
دخترخالم از شریعتی راضی بود
من تعریف ۱۷ شهریور موسی جعفر خیلی شنیدم میگن خوبه خودم چند روزی که امام رضا بستری بودم اونجا کسایی که زایمان میکردن میگفتن راضی ان
من مخام برم هفده شهریور چون بیمه دارم... نمدونم خوبع یا نه البته دوستم خیلی راضی بود ازونجا
دوست منم 17شهریور زایمان کرده بود راضی بود
منم دوست دارم بدونم یکی از فامیلامون ۱۷شهریور زاییده بود میگفت خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.