برا من هر دو تا سینه ام اینجوری بود اصلا نمیگرفت چند روز اول شیر خشک خورد با شیر دوش دستی اوکی شد الان هم شیشه میخوره هم سینه ام
پیامتونو خوندم دیدم شما هم لکه بینی داشتی تو بارداری چیکار کردی رفع شد خدایی نکرده نیاز به بستری هم شد ؟؟؟
بچه رو مجبور کنی به مکیدن سینه
تاش کن از همون سینت هم بهش بدی بعد یه چند مدت خوب میشه منم همینجور بودم داخل بیمارستان گفتن رابط سینه بزن زدم خوب بود بچمم شیر میخورد اما دیگه به اون عادت کرده بود و اگه بچه خودش مک نزنه و فقط با رابط شیر بخوره سینت یا شیر زیاد الکی تولید میکنه یا هم که کم میشه که برا من به حدی زیاد شده بود فقط میدوشتم میریختم بیرون
با شیر دوش هم بدتر میشد و شیر آبکی الکی بیشتری تولید میشد کاسه کاسه میریختم بیرون تا اینکه چند با با دست دوشتم و تلاش کردم مجبورش کردم مک بزنه سخته اما شدنیه
این تجربه من بود
شیر دوش دستی بزن منم سینه هام همینجوری بود الان خوب شد
سر یه سرنگ ده سی سی یا بیست سی سی رو ببر و بذار رو نوک سینت و پیستونش رو بکش اینکار رو چند بار انجام بده.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.