من دیروز شش هفته رو تموم کردم از امروز دلم بهم میریزه.تو بارداریه قبلیم از شروع هشت هفته تا آخر ماه چهارم داشتم نینیمم پسر بود.الانم که تازه شروع شده
از هفته 6 شروع شد تا همین دوسه روز پیش شدید بود، اللخصوص غروبها ب بعد، دوسه روزه ک کم شده و خفیف مثلا یکساعت میاد سراغم و میره
من فقط ویارم شروع شده و رو بو حساس شدم 🦦
عزیزم سنو رفتی!؟
یک هفته اس شروع شده نمیتونم هیچی بخورم واقعا خسته شدم
۸هفته شروع شده 🥺
من تهوع ندارم بیشتر حالت رفلاکس دارم خیلی اذیت کننده ست🥲
۸ هفته تا ۱۶ هفته
سری اول ۵٫۶ هفته تا ۲۰
این سری ۸ هفته تا نمیدونم کی هنوز ادامه داره
نه بهش فک نکن عذابهههه😑
از ۶ هفته
از ۸ هفته گی تا ۱۱
الانم گاهی دارم
۸ هفته
هنوز دارم
از ۷ تا ۱۱
واسه من از اول بارداری شروع تا تا ۵ماه
من ندارم فعلا
من اصلااااا نداشتم اصلااا
روز انتی شروع کردم بالا اوردن تا الان اوق هم میزنم
مثلا امروز به زور بیردن تحمل کردم و بالا نیاوردم
برعکس ماه های اول نداشتم
من اصلا نداشتم😅😅
فعلا که ندارم😂
از6وهمچنان پرقدرت ادامه داره، امروز سرم زدم😖
از ۶ هفته تا ۱۴ هفته
از ده روز قبل موعدم شدید بود الان بکم کمتره
هنوزم ندارم😃😃😃😃
از ۵ هفته تا ۱۲ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.